نتانیاهو: در تمام جبهه‌ها به عملیات خود ادامه می‌دهیم



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه عملیات امروز در مرزهای لبنان اظهار کرد، باید برای ممانعت از آنچه آن را "خصومت ایران در لبنان، سوریه و عراق" خواند، اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای امروز سه‌شنبه تاکید کرد، اسرائیل برای تضمین امنیت خود دست به عملیات سری و علنی می‌زند و به این روند ادامه می‌دهد.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل امروز عملیات "سپر شمال" را با هدف شناسایی تونل‌های حفر شده از جانب لبنان آغاز کرد.

 

​وی افزود: ما با قاطعیت و مسؤولانه در آن واحد در تمام جبهه‌ها کار می‌کنیم و به عملیات‌های دیگر چه علنی و سری ادامه خواهیم داد.

 

طبق این بیانیه، نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه آمریکا در دیدار روز گذشته در بروکسل تاکید کرد که باید مانع از اقدام "خصمانه" ایران در سوریه، عراق، لبنان یا هر کشور دیگر شد.

 

به گزارش سایت فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز عملیات نظامی با عنوان سپر شمال به بهانه کشف تونل‌هایی که امنیت اسرائیل را تهدید می‌کنند، آغاز کرد.

 

شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، وزارت خارجه این رژیم به سفرای اسرائیل در سراسر جهان ابلاغ کرده به مقامات کشورهایی که هستند توضیح دهند که عملیات ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی علیه تونل‌های حزب الله لبنان است که اسرائیل را تهدید می‌کنند و آن قصد تنش نظامی ندارد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که این عملیات فقط منحصر به داخل خاک اسرائیل نخواهد بود . سخنگوی ارتش گفت: ما خود را برای تمامی سناریوها از جمله عملیات در داخل خاک لبنان آماده کرده‌ایم.

 

به گفت این سخنگو تونل منهدم شده از یک خانه شخصی در منطقه کفر کیلا در جنوب لبنان آغاز شده و ساخت آن دو سال طول کشیده و 200 متر طول داشته که 40 متر آن در داخل خاک اسرائیل بوده است. این تونل مجهز به تهویه هوا و نور بوده و ارتفاع آن به اندازه قد یک نفر که بتواند به راحتی ایستاده در آن حرکت کند، بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------