یونکر: جزئیات تدارک اروپا برای بریگزیت بدون توافق چهارشنبه منتشر می‌شود



اخبار,اخبار بین الملل,یونکر

ریس کمیسیون اروپا اعلام کرد: این کمیسیون قصد دارد طی چند روز آینده جزئیات مربوط به طرح آماده سازش برای خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا را منتشر سازد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا بعد از نشست اخیر شورای اروپا در شهر بروکسل یک کنفرانس خبری برگزار کرده و گفت: کمیسیون اروپا روز چهارشنبه مصادف با ۱۹ دسامبر تمامی اطلاعات عمدتا مفید برای تدارک یک بریگزیت بدون توافق را منتشر خواهد کرد.

 

یونکر خاطر نشان کرد: بروکسل تمایل دارد لندن در عرض چند هفته انتظاراتش را در مورد خروج از اتحادیه اروپا اعلام کند.

 

روز پنجشنبه سران دولت‌های عضو اتحادیه اروپا بجز بریتانیا نشستی در بروکسل در مورد فرآیند خروج بریتانیا از این اتحادیه برگزار کردند. این درحالی است که ترزا می، نخست وزیر انگلیس شدیدا از بابت پیش نویس توافقی که چند وقت پیش با اتحادیه اروپا در این مورد حاصل کرد در داخل بریتانیا مشکل پیدا کرده و اخیرا رای گیری در پارلمان در مورد این پیش نویس را که قرار بود سه شنبه گذشته برگزار شود به تعوبق انداخت تا کمی زمان برای مذاکرات بیشتر به دست بیاورد.

 

با این حال شواری اروپا مجددا بعد از نشست اخیر اخطار داد: پیش نویس توافق بین بروکسل ولندن دیگر نمی تواند مورد مذاکره مجددا قرار بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------