بن سلمان برای دیدار با ترامپ و نتانیاهو برنامه‌ریزی می‌کند



اخبار,اخبار بین الملل,بن سلمان

روزنامه معاریو از برنامه‌ریزی ولیعهد سعودی برای دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که در پرونده خاشقجی از او حمایت کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی نوشت: محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، برای دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، برنامه‌ریزی می‌کند.

 

در همین حال، پایگاه اینترنتی میدل‌ ایست آی گزارش داد «محمد بن‌سلمان» سرگرم تلاش برای دیدار مستقیم با نتانیاهو به میزبانی آمریکاست.

 

به‌ نوشته این پایگاه اینترنتی، بن‌ سلمان به صورت جدی به‌ دنبال دیداری شبیه به «کمپ دیوید» با نتانیاهو است؛ دیداری که «تغییردهنده بازی» باشد. خواسته بن‌ سلمان این است که «دونالد ترامپ» نقش میزبان این دیدار را بر عهده داشته باشد.

 

بر اساس این گزارش، بن‌ سلمان یک کارگروه ویژه برای رهایی از پیامدهای قتل خاشقچی تشکیل داده است و تیم مذکور مسئول برنامه‌ریزی برای برگزاری این دیدار شده است.

 

شایان ذکر است منابع مذکور در حالی از تلاش بن سلمان برای دیدار با ترامپ و نتانیاهو خبر می‌دهند که این دو نفر پیشتر با وجود شواهد و مدارک موجود درباره دست داشتن ولیعهد سعودی در قتل فجیع جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی، در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه و محکومیت‌های جهانی این جنایت، حمایت خود را از او اعلام کرده‌اند به طوری که نتانیاهو گفته بود بی‌ثبات شدن عربستان در پی این پرونده ممکن است به بی‌ثباتی جهان منجر شود.

 

این گزارش‌ها همچنین همزمان با علنی شدن تلاش‌های برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی منتشر می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------