اردوغان: هر لحظه ممکن است عملیات در شمال سوریه را آغاز کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آمادگی‌های برای شروع عملیات در شرق فرات گفت: با ترامپ گفت‌وگو کردم. تروریست‌ها باید شرق فرات را ترک کنند، اگر آنها نروند ما آنها را وادار به رفتن خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگراری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: درباره مقدمات وآمادگی‌ها برای عملیات در شرق فرات در شمال سوریه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو کردم. باید تروریست‌ها از شرق فرات هم بروند.

 

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ترکیه با گام‌های مطمئن به سمت اهدافش حرکت می‌کند. آنها هر کاری می‌خواهند انجام دهند، اما ما از حرکت به سمت هدفهایمان دست برنخواهیم داشت.

 

اردوغان در ادامه اظهاراتش گفت: ما چند روز پیش اعلام کردیم عمیلات نظامی ترکیه در شرق فرات به طور رسمی آغاز خواهد شد. ما این مسئله را با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مطرح کردیم، نظر آنها نیز مثبت بود.  تا زمان از بین بردن آخرین تروریست در منطقه وجب به وجب خاک سوریه را مورد تفتیش و بازرسی قرار خواهیم داد.

 

وی افزود: هر لحظه ممکن است در طول حدود 500 کیلومتر مرز با سوریه به گونه‌ای که هیچ صدمه‌ای به سربازان آمریکا نرسد، به شکل مناسب عملیاتمان را در سوریه آغاز کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------