طعنه ترامپ به دموکرات ها به خاطر تعطیلی احتمالی دولت آمریکا



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی دموکرات های این کشور را مسئول احتمالی تعطیلی دولت ایالات متحده معرفی کرد.

به گزارش مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی خطاب به رهبر حزب دموکرات در مجلس سنای آمریکا نوشت: سناتور میچ مک کونل باید برای بودجه دیوار مرزی مکزیک و امنیت مرزها همانطور که برای سایر موراد می جنگند مبارزه کند. او به رای دموکرات ها نیاز دارد اما آنطور که در کاخ سفید شاهد بودیم اتفاقا خوبی افتاده اند. اگر دموکرات ها رای ندهند این تعطیلی دموکرات ها خواهد بود. جمهوریخواهان حاضر در مجلس نمایندگان دیروز عالی بودند.

 

روز گذشته مجلس نمایندگان آمریکا پس از امتناع «دونالد ترامپ» از امضای لایحه بودجه سال ۲۰۱۹ با اختصاص بودجه ای بالغ بر ۵.۷ میلیارد دلار به پروژه ساخت دیوار مرزی- در مرز مشترک آمریکا و مکزیک- موافقت کرد.

 

این در حالی است که مجلس سنا احتمالاً این لایحه جدید را تصویب نخواهد کرد که این امر خود به نگرانیها در مورد تعطیلی بخشی از دولت فدرال در روزهای پایانی سال میلادی جاری دامن می زند.

 

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید نیز روز پنج شنبه تأیید کرد که «دونالد ترامپ» از امضای لایحه ای خودداری کرده که از تعطیلی دولت این کشور جلوگیری می کند. استدلال ترامپ برای خودداری از امضای این لایحه، عدم تعیین بودجه لازم برای احداث دیوار مرزی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------