آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سناتور سندرز: آمریکا روز به روز از دموکراسی دورتر می‌شود



اخبار,اخبار بین الملل,برنی سندرز

برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی هشدار داد، آمریکا در حال دور شدن هر چه بیشتر از دموکراسی و تبدیل شدن به یک دولت الیگارشی است.

به گزارش ایسنا، برنی سندرز نوشت: جیمی کارتر زمانی حرف درستی زد وقتی که گفت آمریکا "یک الیگارشی، با رشوه خواری سیاسی نا محدود" است. ما هر روز  دموکراسی بیشتر فاصله گرفته و تبدیل به یک شکل از دولت الیگارشی می‌شویم. دموکراسی باید درباره اصل "یک نفر – یک رای" باشد نه درباره این که میلیاردر ها بیایند و نتیجه انتخابات را بخرند.

 

سندرز در توئیت دیگری نوشت: آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان را دارد. با این حال ما خیلی عقب‌تر از بسیاری از دیگر کشورهای توسعه یافته در زمینه‌های بهداشت و درمان، امید به زندگی، مرگ و میر نوزادان، فقر، آموزش و زیرساخت هستیم. ما به دولتی نیاز داریم که برای همه کار کند نه فقط برای یک درصد.

 

این سناتور آمریکایی خاطر نشان کرد: در نتیجه اقدام ترامپ در تعطیل کردن دولت، ۸۰۰ هزار کارمند فدرال در خطر عدم دریافت چک حقوقشان هستند. آنها نگران پرداخت هزینه هایشان، تامین غذای خانواده هایشان و پر کردن باک سوخت خودروهایشان هستند. به شکلی باورنکردنی میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری خواهان سنا از اقدام کردن خودداری میکند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------