ترامپ: تعطیلی دولت آمریکا فعلا ادامه دارد!



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

ترامپ در یک پیام توئیتری، ضمن انکار هرگونه هرج و مرج در کاخ سفید، تهدید کرد به تعطیلی دولت آمریکا برای مدت طولانی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک پیام توئیتری، ضمن انکار هرگونه هرج و مرج در کاخ سفید تهدید کرد به تعطیلی دولت آمریکا برای مدت طولانی ادامه خواهد داد.

 

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «هم اینک یک گزارش جعلی را از واشنگتن پست دیدم که نوشته بود در کاخ سفید هرج و مرج حاکم است و اینکه به نظر نمی رسد راهبردی درباره موضوع تعطیلی دولت وجود داشته باشد و طرحی در این زمینه وجود ندارد. رسانه های جعلی همیشه دوست دارند از هرج و مرج صحبت کنند. در حقیقت، در کاخ سفید کسی غیر از من نیست و من برای تعطیلی دولت برنامه دارم. اما برای فهم این طرح، شما باید این واقعیت را درک کنید که من در انتخابات پیروز شدم و ایمنی و امنیت را به مردم آمریکا وعده دادم.»

 

ترامپ در ادامه توئیت خود نوشت: «بخشی از این وعده، احداث دیوار در مرز جنوبی بود. انتخابات عواقبی دارد! در مرزهای جنوبی با یک بحران انسانی عظیم مواجه هستیم. ما این تعطیلی را به مدت طولانی ادامه خواهیم داد، مگر اینکه دموکرات‌ها از تعطیلات به محل کار خود بازگردند. من در کاخ سفید آماده ام تا امضا کنم!»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------