آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

وعده رئیس جمهوری برزیل برای احیای دموکراسی در ونزوئلا



اخبار,اخبار بین الملل,ژایر بولسونارو

رئیس جمهوری برزیل گفت که تمام توان خود را برای احیای دموکراسی و نظم در ونزوئلا به کار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این صحبت‌ها از سوی ژایر بولسونارو،‌ رئیس جمهوری برزیل در حالی مطرح شد که وزیر خارجه این کشور با رهبران اپوزیسیون در ونزوئلا دیدار داشت.

 

رئیس جمهوری راست گرای برزیل روز شنبه گفته بود که خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را که ریاست کنگره این کشور در اختیار اوست، به رسمیت می‌شناسد.

 

نیکولاس مادورو، دوره دوم ریاست جمهوری خود در ونزوئلا را در حالی پس از پیروزی در انتخاباتی که با مناقشه همراه بود، آغاز کرده که بسیاری از رهبران کشورهای غربی و آمریکای لاتین وی را به رسمیت نمی‌شناسند.

 

رئیس جمهوری برزیل همچنین گفت: ما به تلاش خود برای احیای نظم، دموکراسی و آزادی در ونزوئلا ادامه می‌دهیم. ما از مردم ونزوئلا می‌خواهیم تا مقاومت کنند و ایمان داشته باشند چون من بر این باورم که راه حل به زودی به دست می آید.

 

رهبران اپوزیسیون ونزوئلا می‌گویند 300 هزار تن در این کشور از گرسنگی رنج می‌برند و بیش از 11 هزار نوزاد تازه متولد شده در سال به دلیل کمبود دارو می‌میرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------