آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ: نظام قضائی آمریکا ناعادلانه و مضمحل است



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا نظام قضائی کشورش را «ناعادلانه و مضمحل» توصیف کرد.

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری این بار سیستم قضائی آمریکا را آماج حملات لفظی خود قرار داد.

 

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام اذعان کرد: اکنون برای همه مشخص است که سیستم دادگاه های آمریکا چقدر ناعادلانه و مضمحل است.

 

وی در ادامه افزود: این در حالیست که طرف های مقابل در یک پرونده (مانند داکا) همیشه در شعبه نهم دادرسی خود را ادامه داده و تقریباً همیشه نیز پیش از اینکه رأی صادره توسط دادگاه های فرجام لغو شود، برنده می شوند.

 

لازم به ذکراست، «ویلیام السوپ» قاضی منطقه‌ای در سانفرانسیسکو ساعاتی پیش در حکمی اعلام کرد که تا زمان پایان روند دادخواهی و بررسی فرمان دونالد ترامپ، اجرای برنامه Daca باید به قوت خود باقی بماند.

 

برنامه «Daca» در سال ۲۰۱۲ میلادی توسط باراک اوباما تایید شد و از آن زمان توانست از اخراج حدود ۸۰۰ هزار کودک و نوجوان جلوگیری و از حق کار قانونی آنها حمایت کند.

 

این برنامه از کودکانی که توسط والدینشان بطور غیرقانونی به آمریکا آورده شده بودند و اکنون در معرض خطر اخراج قرار داشتند، محافظت می‌کرد.

 

رئیس جمهوری آمریکا در ماه سپتامبر تصمیم گرفت تا به این برنامه پایان دهد.

 

کودکان و نوجوانان فاقد اسناد قانونی که تحت حمایت برنامه «Daca» قرار می‌گیرند به «رؤیاپردازان» (Dreamers) مشهور هستند. پس از صدور فرمان لغو این برنامه توسط دونالد ترامپ، چندین ایالت و سازمان و همچنین شمار قابل توجهی از شخصیت های حقیقی و حقوقی از مراجع قضایی خواستند تا برای حفظ این برنامه و محافظت از این نوجوانان وارد عمل شوند.

 

دونالد ترامپ در دوران کارزار انتخاباتی خود وعده داده بود که در چهارچوب سیاست های ضدمهاجرتی خود به برنامه «Daca» پایان دهد و کنترل‌های مرزی را بیشتر کند تا به این ترتیب فرصت های شغلی بیشتری برای کارگران آمریکا فراهم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------