ترامپ و چالش ساختمان جدید سفارت آمریکا در لندن



اخبار,اخبار بین الملل,ساختمان جدید سفارت آمریکا در لندن

ترامپ روز جمعه سفرش به بریتانیا را برای باز کردن سفارت جدید لغو کرد. او علت لغو سفرش را مکان سفارت جدید اعلام کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از سایت بیزینس اینسایدر، سفارت آمریکا در لندن می گوید که برنامه تأمین مالی سفارت جدید آمریکا در لندن به دولت جورج دبلیو بوش برمی‌گردد.

 

پس از آنکه دونالد ترامپ ساختمان جدید ۷۵۰ میلیون پوندی سفارت در باترسی لندن که ژانویه افتتاح می‌شود را یک معامله‌ بد خواند، سفارت آمریکا در لندن به صحبت‌های او پاسخ داد.

 

صادق خان، شهردار لندن می‌گوید که اگر دونالد ترامپ به انگلیس برود، با تظاهرات مسالمت آمیز توده ای از مردم مواجه خواهد شد.

 

ترامپ روز جمعه سفرش به بریتانیا را برای باز کردن سفارت جدید لغو کرد. او علت لغو سفرش را مکان سفارت جدید اعلام کرده است.

 

او در ادامه می‌گوید، دلیل اینکه من سفرم به لندن را لغو کردم این است که اصلا طرفدار دولت اوباما نیستم و معتقدم که اوباما بهترین ساختمان  سفارت دنیا در لندن را در عوض یک جای پرت به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار فروخت.

 

یک سخنگوی سفارت ایالات متحده، در پاسخ به ادعاهای دونالد ترامپ گفت که طرح تامین مالی این پروژه در سال 2007 در زمانی که جورج دبلیو بوش در کاخ سفید بود، ارائه شد. در سال 2007، وزارت امور خارجه طرحی برای تأمین مالی پروژه سفارت جدید از طریق مبادله اموال دولتی فعلی ایالات متحده در لندن، ارائه داد.

 

او در ادامه گفت: این طرح اجازه ساخت یک کنسول‌گری جدید را داد که با تمام استانداردهای امنیتی مطابقت دارد. یک تیم چند نفره متخصصان بیش از 170 معیار را در نظر گرفت که شامل نیازهای امنیتی فیزیکی بود و مشخص شد که این محل بهترین مکان برای دولت ایالات متحده است. سفارت جدید در ناین المز، یکی از امن‌ترین سفارتخانه ها با تکنولوژی بالا و دوستدار محیط زیست است که ایالات متحده تا به حال ساخته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------