آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ریابکوف: هدف تحریم های آمریکا تاثیر گذاشتن بر انتخابات روسیه است



اخبار,اخبار بین الملل,ریابکوف

معاون وزیر خارجه روسیه هدف از وضع تحریم های آمریکا علیه روسیه را تاثیرگذاشتن بر فضای داخلی این کشور در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه دانست.

به گزارش مهر به نقل از تاس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه هدف آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه مسکو در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را بر هم زدن فضای انتخاباتی در داخل روسیه دانست.

 

بر اساس این گزارش، ریابکوف گفت: همانطور که می دانیم، تا پایان ژانویه، ظاهرا دو گزارش در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در راستای اجرای قانون تحریم های ضد روسی به تصویب رسیده در ماه آگوست به کنگره ارسال خواهد شد.

 

وی افزود: آنطور که ما متوجه شدیم در یکی از گزارش ها فهرستی از اشخاص و احتمالا شرکت هایی وجود دارند که تحریم های آمریکا را زیرپا گذاشته اند و در گزارش دیگر موضوع تاثیرگذاری تحریم های فعلی بررسی شده است.

 

ریابکوف با انتقاد از رفتار آمریکا در قبال کشورش گفت: اینجا می توانیم تلاشی دیگر برای تاثیر گذاشتن بر شرایط داخلی کشورمان به ویژه پیش از انتخابات پیش روی ریاست جمهوری را شاهد باشیم.

 

این مقام عالی رتبه روس درعین حال تاکید کرد که مسکو اقداماتی برای بی اثر کردن تحریم های آمریکا علیه اقتصاد روسیه اتخاذ خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------