آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

همسر سابق ترامپ: رفتار ترامپ ناشی از امر و نهی های اطرافیان است



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و همسر سابقش

همسر سابق ترامپ با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا نژادپرست نیست، گفت وی گاهی به خاطر امر و نهی های بیش از حد اطرافیان خود گیج شده و نمی داند چه می گوید.

به گزارش مهر به نقل از هافینگنون پست، «ایوانا ترامپ» همسر سابق رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با رسانه انگلیسی «گود مورنینگ بریتانیا»، صحت اهانت های دونالد ترامپ به مردم هائیتی و آفریقا را رد کرده و مدعی شد که همسر سابق وی به هیچ وجه نژادپرست نیست.

 

ایوانا ترامپ گفت: من اصلا فکر نمی کنم که دونالد نژادپرست باشد. بعضی اوقات وی چنین سخنانی را عنوان می کند که یا احمقانه است یا واقعا منظوری ندارد، اما مسلما او نژادپرست نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه همسر سابقش مسئول واکنش ها به سخنان وی نیست، اعتراف کرد: دور تا دور ترامپ را آدم هایی گرفته اند که نکات را به وی یادآور می شوند. اینکه چپ برود یا راست، چه بگوید و چه نگوید و مسائلی مانند اینها و برخی اوقات به همین دلیل واقعا گیج می شود.

 

ایوانا ترامپ همچنین از توئیت های جنجالی ترامپ نیز دفاع کرده و گفت: توئیت ها حرف های خود ترامپ هستند. ممکن است گاهی نامفهوم باشند، اما دقیقا همان چیزهایی هستند که به ذهن وی می رسند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------