آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ابعاد جدید رسوایی‎های رئیس جمهور آمریکا؛ ارتباط ترامپ با بازیگر فیلم‎های مستهجن؟!



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

در پی رسوایی جدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر پرداخت حق‌السکوت 130 هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای مخفی ماندن رابطه نامشروع، اکنون جزئیات بیشتری درباره این رسوایی جنسی منتشر شده است.

به گزارش میزان، در پی رسوایی جدید دونالد ترامپ مبنی بر پرداخت حق‌السکوت 130 هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای مخفی ماندن رابطه نامشروع، اکنون جزئیات بیشتری درباره این رسوایی جنسی منتشر شده است.

 

پایگاه «دیلی‌میل» گزارش داد: «استورمی دانیلز» به «جاکوب ویزبرگ»، روزنامه‌نگار آمریکایی مجله «اسلیت»، گفته است که در طول سال‌های 2006 و 2007 با ترامپ رابطه نامشروع جنسی داشته است.

 

جاکوب ویزبرگ می‌گوید که در فاصله ماه‌های آگوست و اکتبر سال 2016 و پیش از انتخابات این موضوع را پیگیری کرده و استورمی دانیلز شایعات در این باره را تأیید کرده است.

 

در همین حال «آلانا ایوانز»، بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگارانه، در مصاحبه با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گفته است که ترامپ وی را به رابطه نامشروع با حضور یک نفر دیگر دعوت کرده است.

 

ایوانز می‌گوید که در سال 2006 استورمی دانیلز با وی تماس گرفته و او را به هتلی دعوت کرده که وی به همراه ترامپ در آن بوده‌اند.

 

وی در ادامه مصاحبه با ان‌بی‌سی گفته است که در تماس استورمی دانیلز، ترامپ نیز با وی مکالمه کرده و وی را به هتل دعوت کرده است.

اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

 

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که هفته گذشته نیز نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا مبلغ 130 هزار دلار به یک بازیگر زن پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌دارد.

 

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، «میشل کوهن» یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این مبلغ را به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های متهجن پرداخت کرده است.

 

در پی انتشار اخباری مبنی بر پرداخت 130 هزار دلار به یک بازیگر زن آمریکایی از سوی ترامپ برای مخفی ماندن روابط نامشروع، استراتژیست برکنار شده دولت ترامپ نیز اعلام کرد که وکیل ترامپ به 100 زن چنین پرداخت‌هایی داشته است.

اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

 

«استیو بنون» در مصاحبه با «مایکل ولف»، نویسنده کتاب «آتش و خشم» گفته است که وکیل ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری برای مخفی ماندن روابط نامشروع وی به 100 زن پول‌هایی را پرداخت کرده است.

 

این نخستین رسوایی جنسی ترامپ نیست و ماه‌های اخیر نیز موضوع رسوایی جنسی ترامپ بار دیگر مطرح شد و سه زن وی را به آزار جنسی متهم کردند.

 

این زنان با برگزاری یک نشست خبری از کنگره درخواست کردند تا تحقیقاتی را درباره آزار جنسی ترامپ آغاز کند.

اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

 

علاوه بر این از جمله مواردی که در مبارزات انتخاباتی سال گذشته آمریکا واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موضوع بحث برانگیزی که آثار آن هم‌اکنون نیز پا بر جاست، ویدئوی جنجالی مربوط به ترامپ بود که نخستین بار به وسیله واشنگتن پست منتشر شد. 

 

واشنگتن پست ویدئویی غافلگیر کننده مربوط به اظهارات تند و شرم آور دونالد ترامپ در سال 2005 درباره زنان، را منتشر کرد که انتشار این ویدئو واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

 

دونالد ترامپ در پی انتشار گزارش وال‌استریت ژورنال رباره حق‌السکوت 130 هزار دلاری، این خبر را تکذیب کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------