حماس: دولت فلسطین یا تحریم‌های غزه را لغو کند یا استعفا دهد



اخبار,اخبار بین الملل,حماس

جنبش حماس از دولت وفاق ملی فلسطین به ریاست رامی حمدالله خواست تحریم‌ها از نوار غزه را لغو و یا استعفای خود را ارائه کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشرة، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای تاکید کرد، دولت حمدالله تمامی مسئولیت‌هایش در وزارت‌خانه‌های مختلف را به شکل کامل در نوار غزه تحویل گرفت اما هیچ تلاشی برای کاهش مشکلات مردم بر اساس اختیاراتش انجام نداده و به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ساکنان این منطقه ادامه می‌دهد، دولت حمدالله در پایان دادن به اختلافات و اجرای توافق‌های امضا شده در قاهره شکست سختی خورده است.

 

حماس در ادامه این بیانیه تاکید کرد، دولت وفاق ملی در حمایت از ساکنان کرانه باختری ناتوان شده و نتوانسته تصمیمات مناسبی را برای مقابله با شهرک‌سازی‌ها که به شکلی بی‌سابقه اراضی فلسطینی‌ها را می‌بلعند، اتخاذ کند، این دولت در حمایت از مقاومت مردم در برابر سیاست دولت صهیونیست و راستگرای افراطی در کرانه باختری که در حال فروپاشی است و ارتباط میان شهرها و روستاهای آن قطع شده، شکست خورده و کاملا بر عکس به مانعی در مسیر مقاومت و نقش‌آفرینی آن تبدیل شده و به سرکوب آزادی‌ها ادامه می‌دهد.

 

این جنبش در ادامه از دولت حمدالله خواست مسئولیت‌های خود و در راس آنها لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ساکنان غزه را به شکل کامل انجام دهد و یا اینکه استعفا کرده و دولت نجات ملی تشکیل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------