واکنش توییتری ترامپ به تعطیلی دولت آمریکا



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تعطیلی دولتش با انتشار پیامی در صفحه توییتر دموکرات‌ها را هدف انتقادات شدید خود قرار داد.

به گزارش میزان، دونالد ترامپ در واکنش به تعطیلی دولتش با انتشار پیامی در صفحه توییتر دموکرات‌ها را هدف انتقادات شدید خود قرار داد.

 

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: دموکرات‌ها بیشتر از آن که نگران ارتش بزرگ ما و مرزهای خطرناک در جنوب باشند نگران مهاجران غیرقانونی هستند.

 

وی افزود: آنها به راحتی می‌توانستند توافق کنند اما تصمیم گرفتند بازی سیاسی تعطیلی دولت را انتخاب کنند، ما در سال 2018 به جمهوری‌خواهان بیشتری نیاز داریم تا با قدرت از این بی‌نظمی عبور کنیم.

 

این انتقادات به دموکرات‌ها در حالی صورت می‌گیرد که در پی تعطیلی دولت آمریکا در سال 2013، دونالد ترامپ اوباما را مورد انتقاد شدید قرار داده و عملکرد وی را دلیل تعطیلی دولت عنوان کرده بود.

 

تلاش جمهوری‌خواهان برای ادامه کار دولت تا روز 16 فوریه با شکست مواجه شد و دموکرات‌ها به دلیل وجود نگرانی‌هایی درباره مسائل مهاجرتی با بودجه موقت برای ادامه کار دولت ترامپ موافقت نکردند.

 

در پی عدم تصویب بودجه اضطراری موقت برای جلوگیری از تعطیلی دولت ترامپ، برای نخستین بار پس از 5 سال، دولت آمریکا تعطیل شد. 

 

«سارا هاکبی سندرز»، سخنگوی کاخ سفید نیز با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به تعطیلی دولت ترامپ گفت:  امشب آنها (دموکرات‌ها) سیاست‌ را به امنیت ملی، خانواده‌های نظامی، کودکان آسیب‌پذیر و توانایی کشور ما برای خدمت به همه آمریکایی‌هابرتری دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------