آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

مدیر سیا: شواهدی مبنی بر ارتباط کمپین ترامپ با روسیه در انتخابات وجود ندارد



اخبار,اخبار بین الملل,مایک پامپئو

مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفته است که شواهد و مدرکی درباره ادعای ارتباط کمپین ترامپ با روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نیافته است. او گفت دولت آمریکا این موضوع را خیلی جدی دنبال می‌کند. 

به گزارش ایسنا، مایک پامپئو، مدیر سیا در مصاحبه خود با شبکه خبری سی.بی.اس در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شواهدی درباره تبانی اعضای کمپین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با مقام‌های روسی دیده است یا خیر، گفت: من در کمپین نبودم. من چیزی ندیدم.

 

ترامپ مکررا گفته که اتهامات درباره تبانی اعضای کمپین انتخاباتی‌اش با مقام‌های روسی اخبار جعلی است و کاملا بی‌پایه و اساس است.

 

مدیر سیا همچنین ادامه داد: اتهامات درباره ادعای دخالت روسیه در روند انتخاباتی آمریکا در سال 2016 خیلی جدی گرفته شده است. ای کاش چنین چیزی را پیشتر جدی می‌گرفتند. ما کاری را در حال حاضر انجام می‌دهیم که یک سال قبل انجام نمی‌دادیم.

 

مایک پامپئو همچنین تایید کرد که انجام چنین کارهایی به معنای گسترش عملیات پنهان و محرمانه است و در پاسخ به اینکه چه میراثی را پس از خودش می‌خواهد برجای بگذارد، گفت: می‌خواهم به دشمنانمان بگویم آژانس سیا که پس از من برجای می‌ماند، در مقابل تهدیدهایی که آمریکا و جهان با آنها روبروست، بسیار تهاجمی‌تر عمل می‌کند. اگر چنین کاری را انجام دهم، به من خیلی افتخار می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------