آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

پسکوف: آمریکا در تلاش برای تاثیر گذاری در انتخابات روسیه است



اخبار,اخبار بین الملل,پسکوف

سخنگوی کرملین اعلام کرد که آمریکا با انتشار گزارش جدید موسوم به لیست سیاه، درصدد تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری روسیه است، اما این اقدامات تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهور روسیه اظهار داشت که گزارش آمریکا در مورد کرملین، تلاش آمریکا برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری در روسیه است، اما هیچ تاثیری نخواهد داشت.

 

پسکوف گفت: ما در واقع معتقد هستیم که این تلاش مستقیم و آشکار برای انجام بعضی اقدامات برای نفوذ در انتخابات است. ما با این اقدام موافق نیستیم و معتقدیم که هیچ نفوذی نخواهد گذاشت. انتشار لیست سیاه معنی خاصی ندارد و انتشار آن موج جدیدی از تحریم نیست.

 

وی افزود: در عین حال، ما باید نگاه کنیم و تحلیل کنیم که چه اتفاقاتی پس از این رخ خواهد داد. البته همه این اقدامات در مسکو مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند تا درخصوص منافع ما و شرکت های ما در حداکثر امکان در هر مورد اطمینان حاصل شود.

 

گفتنی است که دولت آمریکا گزارشی را تهیه کرده است و می خواهد آن را تحویل کنگره آمریکا دهد تا بر اساس آن تحریم ها جدید بر علیه روسیه اعمال شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------