آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

شاهزاده ثروتمند سعودی برای آزادی چه بهایی پرداخت؟



اخبار,اخبار بین الملل,محمد بن سلمان و ولید بن طلال

مجله آمریکایی فوربس با انتشار گزارشی فاش کرد که شاهزاده ثروتمند سعودی در مقابل آزادی‌اش در پرونده فساد مالی بخش زیادی از سهامش را پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، مجله آمریکایی فوربس به نقل از منابع آگاه درباره تسویه حساب حکومت عربستان سعودی با «ولید بن طلال» شاهزاده ثروتمند این کشور نوشت که بن طلال بخش زیادی از دارایی‌ها و سهامش در شرکت‌های حکومتی سعودی را در مقابل آزادی ارائه کرده است.

 

به نوشته این روزنامه، شاهزاده ولید بن طلال بخش بسیار زیادی از دارایی‌ها و سهامش را به حکومت عربستان سعودی واگذار کرده است و در مقابل مبلغی را دریافت کرده است.

 

این منابع عنوان کردند که اگر ولید بن طلال تصمیم به ترک عربستان سعودی را بگیرد، یک فرد انتخاب‌شده از سوی حکومت عربستان وی را همراهی خواهد کرد.

 

این منابع همچنین عنوان کردند در صورتی که ولید بن طلال تصمیم به ترک عربستان سعودی و عدم بازگشت به این کشور را بگیرد، اتهام‌های رسمی متوجه وی خواهد شد و راه‌های تسلیم وی به حکومت سعودی طی خواهد شد.

 

بخش بزرگی از ثروت ولید بن طلال که به ۱۷ میلیارد دلار می‌رسد، به شکل سهام در شرکت‌های حکومتی عربستان سعودی است که ۹۵ درصد از ثروت وی را تشکیل می‌دهند.

 

این امیر سعودی ۶۲ ساله علاوه بر این طیف وسیعی از املاک و مستغلات را در خارج از ریاض در مالکیت خود دارد.

 

ولید بن طلال سپتامبر گذشته به همراه ده‌ها  نفر دیگر از شاهزادگان سعودی به اتهام فساد مالی توسط حکومت عربستان سعودی بازداشت شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------