آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

دمشق: خطر اسرائیل علیه امنیت بین‌المللی کمتر از خطر داعش و النصره نیست



اخبار,اخبار بین الملل,وزارت خارجه سوریه

دمشق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اسرائیل به صورتی امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند که خطر آن از تهدید داعش و النصره کمتر نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه سوریه تاکید کرد، تعدی‌های اسرائیل در راستای ادامه روش خصمانه و خطیر آن صورت می‌گیرد که از گروهک‌های تروریستی مسلح حمایت می‌کند که این مساله به اسرائیل برای طولانی کردن زمان بحران در سوریه و بالا بردن روحیه از هم فروپاشیده گروهک‌های تروریستی کمک می‌کند.

 

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: مسئولان اشغالگر اسرائیلی دست به تروریسم دولتی می‌زنند و به صورت مداوم با گروهک‌های تروریستی هماهنگ هستند که این امر شکی را باقی نمی‌گذارد که اسرائیل یک رژیم سرکش علیه مشروعیت بین‌المللی است و تهدیدی را علیه صلح و امنیت بین‌المللی به وجود می‌آورد که خطر آن از تهدید ناشی از داعش و جبهه النصره کمتر نیست.

 

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: دولت سوریه مجدداً به اسرائیل نسبت به پیامدهای خطرناک ناشی از تعدی‌های آن هشدار می‌دهد و مجددا از شورای امنیت می‌خواهد که این تعدی‌های فاحش را محکوم کند و تدابیر قاطعانه و فوری را برای بازخواست اسرائیل اتخاذ کند تا اسرائیل نتواند از مجازات‌ها فرار کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------