آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

از رهبران ارشد حماس: رژیم صهیونیستی در نبرد آینده با تمام محور مقاومت روبرو خواهد بود



اخبار,اخبار بین الملل,اسامه حمدان

«اسامه حمدان» یکی از رهبران ارشد جنبش حماس گفت: رژیم صهیونیستی اکنون دریافته است که در نبرد آینده با تمام محور مقاومت روبرو خواهد بود.

به گزارش مهر، یکی از فرماندهان ارشد حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درک کرده است که ارزیابی آن درباره جبهه های مختلف دقیق نیست، گفت: رژیم صهیونیستی اکنون دریافته است که در نبرد آینده با تمام محور مقاومت روبرو خواهد بود.

 

«اسامه حمدان» شنبه شب در گفتگو با شبکه خبری المیادین افزود: سامانه گنبد آهنین نتوانست از شلیک موشک به تل آویو جلوگیری کند و سرنگونی جنگنده اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه ضربه ای کاری بر اقتدار رژیم صهیونیستی بود ولی معتقدم اسرائیل به دنبال پاسخ دادن نباشد.

 

حمدان اظهار داشت: در هر حمله اسرائیل به لبنان یا سوریه گردان های القسام کنار نخواهد ایستاد و حمله به مقاومت در هر مکانی باید با پاسخ فراگیر و گسترده روبرو شود.

 

وی تصریح کرد: پاسخ به تجاوز جنگنده های اسرائیلی و اتحاد مقاومت پیام های مهمی است و مقابله با رژیم صهیونیستی باید زیربنای اتحاد امت اسلامی باشد و اختلافات ما نباید به فراموش شدن این موضوع اصلی منجر شود.

 

این مقام فلسطینی با بیان اینکه مقاومت امروز قدرتمندتر و برای هر رویارویی آماده تر است، گفت: آنچه روز شنبه اتفاق افتاد همه معادلات را برهم زد و ضربه ای محکم به دشمنان آرمان فلسطین بود.

 

حمدان افزود: ارتش سوریه اقدام بی نظیری در مقابله با جنگنده های متجاوز اسرائیلی انجام داد و برتری این رژیم در زمینه هوایی از سوی تصمیم گیران این رژیم با تردید روبرو شد به طوری که پاسخ ارتش سوریه، اسرائیل را شگفت زده کرد و فراتر از تصور بود.

 

وی درباره اوضاع داخلی فلسطین نیز گفت: آشتی ملی باید بخشی از روند دفاع از قدس باشد و امیدواریم جنبش فتح این موضوع را بپذیرد

 

حمدان همچنین گشودن گذرگاه رفح و پرداخت حقوق کارمندان غزه را خواستار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------