آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

خشم حماس از موضع گیری ضعیف محمود عباس



اخبار,اخبار بین الملل,حماس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با اشاره به سخنرانی روز گذشته رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین در برابر شورای امنیت به شدت از آن انتقاد کرد.

به گزارش مهر به نقل از النشره، حماس اعلام کرد: سخنرانی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در برابر شورای امنیت در سطح مطلوب نبود و نمایانگر موضع ملی مبتنی بر پایان اسلو و نیز  در مخالفت با بازگشت به مذاکرات با اشغالگران نبود.

 

حماس بیان کرد: تلاش عباس برای بازگشت به مذاکرات عقیم  سازش و طی کردن مسیر شکست خورده این مذاکرات با توجه به ادامه اقدامات اسرائیل و تصمیم آمریکا ضد ملت فلسطین محکوم است. باید به تک روی موجود در زمینه روند سیاسی موضوع فلسطین پایان داده شود. وحدت داخلی فلسطینی ها باید حاصل و تقویت شود و درباره راهبرد ملی مبتنی بر گزینه مقاومت به منظور مقابله با همه چالشها باید توافق حاصل شود.

 

شایان ذکر است که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته از آمادگی فوری برای از سرگیری مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------