آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

مسکو: هیچ سندی مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه وجود ندارد



اخبار,اخبار بین الملل,«ایگور کوناشنکوف

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که هیچ سندی که ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه را ثابت کند، وجود ندارد.

به گزارش مهر به نقل از تاس، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در واکنش به صحبت های «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلیس گفت: نمایندگان سازمان ملل  در دمشق که دسترسی آزادانه به غوطه شرقی دارند هرگز هیچ مدرکی درخصوص استفاده سلاح های شیمیایی توسط نیروهای سوریه پیدا نکرده اند.

 

جانسون پیش از این گفته بود در صورتی که شواهد غیر قابل انکاری مبنی بر استفاده دمشق از سلاح شیمیایی وجود داشته باشد، ممکن است انگلیس از اقدام نظامی علیه نیروهای دولتی سوریه حمایت کند.

 

کوناشنکوف گفت: غیرنظامیان سوری در مناطق تحت کنترل نیروهای ائتلاف آمریکایی و همچنین گروه‌های معارض مسلح تحت پشتیبانی ائتلاف، بدترین شرایط را تجربه می‌کنند.

 

وی افزود: برای حل شرایط دشوار انسانی در منطقه رقه و التنف، سازمان‌های بین‌المللی باید سریع وارد عمل شوند و اقداماتی فوری انجام دهند. مردم سوریه نمی‌توانند تا ابد درگیر بازی‌های بی ‌معنا و پوج ژئوپولتیک آمریکا باشند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------