آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

رزمایش نظامی کره‌جنوبی و آمریکا اول آوریل از سر گرفته می‌شود



اخبار,اخبار بین الملل,جنگنده

واشنگتن و سئول امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که رزمایش مشترک نظامی دو کشور از ماه آتی میلادی از سر گرفته می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این رزمایش نظامی با وجود دیدار آتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی قرار است، برگزار شود.

 

واشنگتن و سئول در ژانویه سال جاری میلادی اعلام کردند که تا پس از بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی در کره جنوبی که ماه گذشته میلادی به پایان رسید این رزمایش‌های نظامی را به تاخیر می‌اندازند.

 

کره شمالی رزمایش‌های نظامی را مکررا مورد انتقاد قرار داده است و آنها را آمادگی کره جنوبی و آمریکا برای جنگ می‌داند.

 

رزمایش‌های نظامی دو کشور قرار است اول آوریل ۲۰۱۸ آغاز شود و یک ماه ادامه‌ می‌یابد. همچنین رزمایش شبیه سازی شده کامپیوتری دیگری قرار است دو هفته‌ پس از آغاز رزمایش اول در اواسط آوریل انجام گیرد.

 

کره جنوبی و نظامیان آمریکایی به صورت معمول در مارس و برای دو ماه رزمایش نظامی برگزار می‌کنند، اما مدت زمان رزمایش سال جاری میلادی نصف شده است و علت آن برگزاری بازی‌های المپیک در کره جنوبی اعلام شد.

 

یکی از مقامات ارشد کره جنوبی نیز اعلام کرد: رزمایش‌های نظامی سال جاری میلادی در مقیاس مشابه سال‌های گذشته برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن ارتقای سطح آمادگی در مقابل تهدیدات کره شمالی است. این رزمایش‌ها همچنین در حالی برگزار می‌شود که کره شمالی همچنان به برنامه‌های اتمی و موشکی خود ادامه‌ می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------