آرامکو حمله موشکی انصارالله را تکذیب کرد/ یمنی‌ها فایل ویدئویی از لحظه حمله منتشر کردند



اخبار,اخبار بین الملل,آرامکو

شرکت نفتی آرامکو عربستان تکذیب کرد که حمله‌ای به تاسیسات این شرکت در جنوب عربستان در روز پنجشنبه صورت گرفته باشد. این در حالی است که نیروی موشکی انصارالله یمن فایل تصویری را از لحظه شلیک موشک به سمت تاسیسات شرکت آرامکو منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم، شرکت آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی تاسیسات این شرکت که در زمینه پالایش نفت و گاز طبیعی در اراضی عربستان فعالیت می‌کنند، "امن" بوده و به صورت طبیعی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

ائتلاف بین‌المللی تحت امر عربستان تا به این لحظه واکنشی به شلیک موشک توسط انصارالله به تاسیسات آرامکو در نجران نشان نداده است.

 

این در حالی است که نیروی موشکی وابسته به ارتش یمن که هم‌پیمان با انصارالله است، فایل ویدئویی را از لحظه شلیک موشک بدر ۱ به سمت تاسیسات شرکت آرامکو در نجران منتشر کرد.

 

نیروی موشکی یمن در بیانیه‌ای از ویژگی‌های این موشک بالستیکی جدید خبر داده و اعلام کرد که این موشک با سوخت جامد فعالیت می‌کند.

 

در همین حال، شرف لقمان، سخنگوی ارتش یمن که هم‌پیمان با انصارالله است، گفت: در چهارمین سال جنگ غافلگیری‌های بسیاری در توانایی‌های نظامی ما نشان داده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------