آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

رئیس جمهور لبنان: تهدیدهای اسرائیل، اقدام جنگی است



اخبار,اخبار بین الملل,میشل عون

رئیس‌جمهور لبنان در جلسه‌ای که با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در این کشور داشت، تأکید کرد که بیروت دنبال تقویت ثبات در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی است اما تهدیدهای تل‌آویو را اقدامی جنگی می‌داند.

به گزارش فارس، «پرنیل داهلر کاردل» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان با «میشل عون» رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد؛ عون در این دیدار تصریح کرد، بیروت بر تقویت ثبات در مرزهای جنوبی (مرز لبنان با فلسطین اشغالی) اصرار دارد زیرا کشوری معتقد به صلح است اما تهدیدات مقامات اسرائیلی قابل قبول نیست و (این تهدیدات) اقدامی جنگی است.

 

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، خانم کاردیل نیز بر ادامه حمایت سازمان ملل از لبنان در تمامی زمینه‌ها و نیز کار با دولت لبنان برای تحقق اهداف تأکید کرد.

 

در ادامه این دیدار، میشل عون از تلاش‌های خانم کاردیل و «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خلال کنفرانس «رم ۲» قدردانی کرد و بر اراده بیروت برای ادامه این همکاری تأکید کرد.

 

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان نیز میشل عون را در جریان جلسه‌های که در سازمان ملل داشته تا تحولات لبنان را به اطلاع دبیرکل آن و معاونان ارشدش برساند، قرار داد.

 

«رم ۲» یا همان دومین نشست بین المللی حمایت از نیروهای مسلح و امنیتی لبنان اسفندماه سال گذشته (۱۳۹۶) در شهر رم برگزار شد، در این نشست یک روزه نمایندگان بیش از ۴۰ کشور و سازمان بین المللی حضور داشتند.

 

کنفرانس «رم ۱» ۴ سال پیش (۲۰۱۴) با حضور ۴۳ نماینده از کشورهای مختلف برگزار شد که بیانیه پایانی آن خواستار حمایت از ارتش لبنان برای حفظ امنیت و ثبات این کشور شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------