آمریکا ۳۸ فرد و نهاد روسی را تحریم کرد



اخبار,اخبار بین الملل,آمریکا و روسیه

گزارش های رسانه ای حاکی است که آمریکا ۳۸ فرد و نهاد روسی را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، آمریکا ۳۸ فرد و نهاد روسی را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

 

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد سلیمان کریموف تاجر روسی و  رئیس شرکت «نفتا مسکو» و عضو شورای اتحادی روسیه، میخائیل افیموویچ فرادکوف سیاست‌مدار و اقتصاددان روسی و سرگئی فارسنکو تاجر روسی در میان افراد تحریم شده قرار دارند.

 

طبق اعلام وزارت خزانه داری آمریکا؛ کمپانی روسال  که به‌عنوان بزرگترین شرکت آلومینیم جهان شناخته می‌شود نیز در فهرست این تحریم ها قرار گرفته و علاوه بر آن شرکت های روسی، راشن ماشینز، بسیک المنت و روونا گروپ نیز به وسیله آمریکا تحریم شده اند.

 

نیکولای پتروشف دبیر شورای امنیت روسیه و ولادیمیر کولوکولتسف وزیر کشور روسیه و میخائیل فرادکوف رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی روسیه در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفته اند.

 

پیشتر وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود که دولت ترامپ تصمیم دارد تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال کند که مجموعه ای از سیاست مداران و چهره های نزدیک به حاکمیت و همپیمانان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را هدف قرار دهد.

 

از سوی دیگر «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفته بود مسکو اطلاعاتی در این خصوص و درباره احتمال بازجویی از تجار و بازرگانان روس در ایالات متحده به دست نیاورده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------