پوتین: اوضاع جهان نگران‌کننده است



اخبار,اخبار بین الملل,پوتین

رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید اوضاع فعلی جهان، اوضاعی نگران‌کننده و پر از هرج و مرج است؛ پوتین ابراز امیدواری کرد که روزی «عقلانیت» بر معادلات بین‌الملل حاکم شود.

به گزارش فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه که این روزها کشورش را در رویارویی با غربی‌های مصمم به جنگ در سوریه می‌بیند، گفته که «اوضاع جهان نگران‌کننده است.»

 

پوتین که در کاخ کرملین و در مراسم تحویل اعتبارنامه ۱۷ سفیر خارجی شرکت کرده بود، ابتدا به وظیفه سنگین سفیران برای ایجاد رابطه مثبت میان کشورانشان و روسیه اشاره کرد و برای تأکید بر اهمیت کار دیپلمات‌ها در شرایط فعلی جهان، گفت: «شرایط دنیا و تحولاتی که شاهد آن هستیم، مایه نگرانی فزاینده است. جهان بیش از هر زمان دیگری، دچار هرج و مرج شده است.»

 

رئیس‌جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که «نهایتاً عقلانیت غالب شود و روابط میان کشورها، به روابطی سازنده تبدیل شود.»

 

روسیه و آمریکا این روزها بر سر اصرار آمریکا به اقدام نظامی علیه دولت مرکزی دمشق به دلیل ادعاهای حمله شیمیایی به دوما، روابطشان به سردی گرائیده است.

 

در حالی که روس‌ها اعلام کرده‌اند که موشک‌های شلیک‌شده به سمت سوریه را ساقط می‌کنند، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز در توئیتر تهدید کرد که «موشک‌هایی زیبا، جدید و هوشمند» در راه سوریه هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------