آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سی‌‌ان‌بی‌سی: آمریکا در حال بررسی ۸ هدف مورد نظر در سوریه



اخبار,اخبار بین الملل,حمله آمریکا به سوریه

یک مقام آمریکایی به شبکه «سی. ان. بی. سی» گفته واشنگتن در حال بررسی هدف قرار دادن هشت نقطه در سوریه است.

به گزارش فارس، شبکه «سی‌. ان. بی. سی» آمریکا روز پنج‌شنبه به نقل از یک مقام آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، گزارش داد که آمریکا در حال بررسی هدف قرار دادن هشت نقطه در سوریه است.

 

بنا بر این گزارش، دو پایگاه نظامی، یک مرکز تحقیقاتی و یک کارخانه مواد شیمیایی از جمله این اهداف بالقوه هستند. این شبکه همچنین به نقل از منابع آگاه مدعی شده است که آمریکا اکنون «تقریبا به طور کامل» مطمئن است که در شهر «دوما» سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده شده است.

 

به ادعای این شبکه، نمونه‌های خون و ادرار برداشته شده از قربانیان حادثه دوما نشان می‌دهد که در این شهر از «کلورین» و عامل اعصاب استفاده شده است.

 

این در حالی است که «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا ساعتی پیش در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفت واشنگتن هنوز شواهد قطعی مبنی بر اینکه دولت سوریه عامل حمله به دوما بوده در اختیار ندارد و به دنبال دستیابی به چنین اطلاعاتی است.

 

قرار است شورای امنیت ملی آمریکا امشب برای بررسی وضعیت سوریه تشکیل جلسه دهد. متیس گفت در این جلسه گزینه‌هایی را که آمریکا در برابر سوریه در اختیار دارد، به رئیس‌جمهور آمریکا عرضه می‌کند.

 

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هم امروز گفت در جلسه شورای امنیت ملی گزینه‌ها را بررسی خواهد کرد. او وعده داد «خیلی زود» در این مورد تصمیم‌گیری کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------