آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

تایید صلاحیت وزیر خارجه پیشنهادی ترامپ، به اما و اگر کشید



اخبار,اخبار بین الملل,مایک پامپئو و سناتور رند پال

اعلام رسمی مخالفت یک سناتور جمهوریخواه و هم حزبی دونالد ترامپ با نامزد پیشنهادی او برای وزارت خارجه آمریکا، کار تایید صلاحیت او در کمیته روابط خارجی سنا را با مشکل مواجه کرد.

به گزارش فارس، با مخالفت «رند پال» سناتور جمهوریخواه عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، کار تایید صلاحیت «مایک پامپئو» به عنوان وزیر خارجه این کشور به اما و اگر کشید.

 

پس از برگزاری نشست کمیته روابط خارجی سنای آمریکا برای بررسی صلاحیت «مایک پامپئو» نامزد پیشنهادی سمت وزارت خارجه این کشور، یک سناتور جمهوریخواه عضو این کمیته رسما مخالفت خود را با نامزد پیشنهادی دونالد ترامپ اعلام کرد.

 

«رند پال» سناتور ایالت کنتاکی که به داشتن مواضع ضد جنگ مشهور است، رسما مخالفت خود را با تایید صلاحیت پامپئو اعلام کرد.

 

بنا بر گزارش خبرنگاران آمریکایی، حالا و با توجه به اعلام نظر این سناتور جمهوریخواه، تایید صلاحیت وزیر خارجه پیشنهادی ترامپ به رای حداقل یک سناتور دموکرات کمیته روابط خارجی سنا نیاز دارد.

 

طبق گزارش‌ها، اگر پامپئو نتواند در کمیته روابط خارجی رای بیاورد، کار تایید صلاحیت نامزد وزارت خارجه آمریکا به صحن سنا و رای‌گیری بین 100 سناتور کشیده می‌شود.

 

سناتور رند پال در جلسه بررسی صلاحیت نامزد پیشنهادی وزارت خارجه آمریکا، از مواضع پامپئو در خصوص سوریه و اینکه گفته بود رئیس‌جمهور برای آغاز حمله نیاز به مجوز از کنگره آمریکا ندارد، انتقاد کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------