آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

کاخ سفید: ترامپ خواستار آرامش و اعتدال است!



اخبار,اخبار بین الملل,دونالد ترامپ

کاخ سفید علیرغم تصمیم چهارشنبه گذشته رئیس‌ جمهور آمریکا درباره به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، امروز مدعی شد: ترامپ خواستار آرامش و اعتدال است!

به گزارش مهر به نقل از تریبیون، «راج شاه» (Raj Shah) سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تصمیم هفته گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتخانه واشنگتن از تل آویو به این شهر مدعی شد که وی خواستار «آرامش و اعتدال» است!

 

سخنگوی کاخ سفید در این خصوص گفت: رئیس جمهور خواستار آرامش و اعتدال بوده و امیدوار است طرفین در موضوعی که به صلح منتهی می شود به فعالیت بپردازند.

 

وی ادامه ادعا کرد: ترامپ ابراز امیدواری کرده است تا صدای صبر بر حامیان نفرت غلبه کنند!

 

«راج شاه» در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که ترامپ حتی هم اکنون نیز به فرایند به اصطلاح صلح خاورمیانه پایبند است.

 

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه گذشته (۱۵ آذر ماه) اعلام کرد که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و قصد دارد سفارت این کشور را از تل آویو به قدس تغییر دهد.

 

اعلام این تصمیم موجی از اعتراضات گسترده منطقه ای و بین المللی را حتی در میان متحدان غربی واشنگتن با خود به همراه داشته است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------