آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

۲۶ یمنی در حملات چندساعت گذشته عربستان شهید و زخمی شدند



اخبار,اخبار بین الملل,یمن

در حملات بی امان جنگنده های سعودی به استان های مختلف یمن در طول چند ساعت گذشته دست کم ۲۶ شهروند یمنی شهید و زخمی شده اند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری یمن «سبا»، ۲۶ شهروند یمنی در حملات جنگنده های عربستان به یمن در طول چند ساعت گذشته شهید و زخمی شده اند.

 

یک منبع نظامی به خبرگزاری یمن گفته که در حملات جنگنده های ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان ۱۵ غیر نظامی یمنی در منطقه «شعبان» در شهر «رازح» جان خود را از دست داده اند، در حمله جنگنده های سعودی به منطقه «بنی معاذ » در شهر «سحار» در استان «صعده» هم ۸ غیر نظامی یمنی جان باخته و ۳ خودرو منهدم شده است.

 

بر اساس این خبر عربستان سه بار به استان صعده و به مناطق «طیبه الاسم» و «الفرع» در شهر «کتاف» حمله کرده، سه بار نیز منطقه «آل صبحان» در شهر «باقم» را بمباران کرده و منطقه «الغور» در شهر مرزی «غمر» را نیز هدف حملات توپخانه ای و موشکی قرار داده است.

 

در حملات عربستان به استان حجه هم سه غیر نظامی یمنی زخمی شده و دو خانه در منطقه «الظفیر» در شهر «مبین» مورد هدف قرار گرفته است. عربستان همچنین دوبار به منطقه «الصوامل» در شهر «مستبا» و «شحه» یورش برده است.

 

در صنعا نیز جنگنده های سعودی ساختمان دروازه تلویزیون در شهرک «الثوره» را هدف قرار داده و ۱۳ بار به دیگر مناطق شهر نهم در استان صنعا حمله کرده است. عربستان ۴ بار به شهر صرواح در استان مأرب و ۱۲ بار به مناطق الشرفه و الشبکه در نجران یورش برده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------