«ترامپ» افشاگری نیویورک‌تایمز را برای تضعیف جمهوریخواهان دانست!



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا افشاگری روزنامه نیویورک‌تایمز را در راستای لطمه زدن به حزب جمهوری‌ خواه در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره توصیف کرد!

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در چندین پیام توئیتری خشم خود را از افشاگری روزنامه نیویورک‌تایمز درباره تبانی احتمالی وی با امارات و عربستان در جریان انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی در این کشور نشان داد.

 

رئیس جمهوری آمریکا در این باره نوشت: اوضاع واقعا دارد مضحک می‌ شود. نیویورک‌تایمز ورشکسته و متقلب (البته نه به متقلبی هیلاری کلینتون) گزارشی طولانی و کسل‌کننده ای منتشر کرد که نشان می‌د هد پرهزینه‌ ترین تحقیق انگ‌ زنی تاریخ هیچ‌ چیز درباره ارتباط من و  روسیه پیدا نکرده، بنابراین حالا دارند بقیه دنیا را می‌ گردند.

 

دونالد ترامپ ادامه داد: کافی است! آن‌ ها هیچ تبانی و همدستی با روسیه پیدا نکرده‌ اند، اما درباره فساد در ستاد هیلاری کلینتون که ۳۳ هزار ایمیلش را پاک کرد و زمانی که وزیر خارجه بود ۱۴۵ میلیون دلار دریافت کرد...، تحقیق نمی‌ کنند.

 

وی در ادامه مطالب نیویورک تایمز و برخی از دیگر رسانه ها را با هدف «لطمه زدن به حزب جمهوری‌ خواه» در آستانه انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره توصیف کرد.

 

لازم به ذکر است، روزنامه آمریکائی نیویورک تایمز روز گدذشته در گزارشی از تبانی احتمالی ترامپ با امارات و عربستان در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در این کشور خبر داده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------