آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

پوتین: مناقشه فلسطین و اسرائیل باید از طریق مذاکره حل شود



اخبار,اخبار بین الملل,پوتین

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که مناقشات بین فلسطین و اسرائیل باید از طریق گفتگو و با درنظر گرفتن منافع همه گروه ها حل شود.

به گزارش مهر به نقل از ریانووستی، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که حل اختلافات فلسطین و اسرائیل باید طی توافقی با در نظر گرفتن منافع همه احزاب صورت گیرد.

 

پوتین گفت: کشور ما حاضر است برای برگزاری گفتگوی مستقیم بین فلسطین و اسرائیل در مورد همه مسائل بحث برانگیز، از جمله وضعیت اورشلیم (بیت المقدس) همکاری کند. لازم است که در این مذاکره منافع هر دو طرف رعایت شود. البته، این توافقنامه ها باید با تصمیمات جامعه بین المللی که پیش از این تصویب شده است، مطابقت داشته باشد.

 

وی افزود: روسیه به طور کامل از تمام تصمیماتی که در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد این موضوع گرفته شده است، حمایت می کند. ما هرگونه اقدامی را که بر نتیجه گفتگو میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها تاثیر مثبت داشته باشد انجام می دهیم.

 

رئیس جمهور روسیه با اشاره به اظهارات اخیر «دونالدترامپ» رئیس جمهور آمریکا درخصوص انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس، گفت: ما بر این باوریم که چنین اقداماتی منطقه را بی ثبات می کند و به حل این وضعیت کمکی نمی کند، بلکه برعکس، این مناقشه را تحریک می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------