لیبرمن به انتقام از حماس و جهاد اسلامی تهدید کرد



اخبار,اخبار بین الملل,لیبرمن

در پی اقدام فلسطینی‌ها در به پرواز درآوردن بادبادک‌های کاغذی آتش گرفته شده از نوار غزه، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل به این حملات پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رای الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست حزب "اسرائیل خانه ما" که وی ریاست آن را در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برعهده دارد، گفت: ۶۰۰ حمله با بادبادک‌های آتش گرفته صورت گرفته است که اسرائیل ۴۰۰ حمله از میان این حملات را با استفاده از ابزارهای تکنولوژیک ناکام گذاشت.

 

وی افزود: این بادبادک‌ها باعث وقوع ۱۹۸ آتش‌سوزی شده و ۹۰۰۰ دونم را سوزانده است.

 

لیبرمن تصریح کرد: ما آماده پذیرش حملات با بادبادک‌ها و شورش‌ها در نزدیکی حصار یا تلاش‌هایی برای ورود به حصار مرزی و ضرر رساندن به اراضی که تحت حاکمیت اسرائیل است، نیستیم.

 

وی عنوان داشت: ما بر اساس منافع اسرائیل در زمانی که مناسب باشد، عمل خواهیم کرد. ما با حماس و جهاد اسلامی به دلیل اقداماتی که از نوار غزه علیه ما صورت می‌گیرد، تصفیه حساب خواهیم کرد.

 

از زمان آغاز راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت در سی‌ام ماه مارس گذشته، فلسطینی‌ها از تاکتیک به پرواز درآوردن بادبادک‌های آتش‌ گرفته استفاده می‌کنند که این امر به وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در مناطق صهیونیست‌نشین در مجاورت مرزها با غزه انجامیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------