دمشق عملیات های نظامی خود علیه تروریست ها را ادامه می‌دهد



اخبار,اخباربین الملل,حسام الدین آلا

نماینده دائمی سوریه در دفتر سازمان ملل در ژنو تأکید کرد که با توجه به مستثنی بودن تروریست ها از آتش بس ۳۰ روزه در سوریه، عملیات نظامی علیه تروریست ها در غوطه شرقی ادامه پیدا خواهد کرد.

 به گزارش مهر ، «حسام الدین آلا»، نماینده دائمی سوریه در دفتر سازمان ملل در ژنو اعلام کرد که دمشق به عملیات های نظامی خود برای مقابله با تروریست ها ادامه خواهد داد.

وی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت که مقابله با تروریست ها در سراسر خاک سوریه از جمله غوطه شرقی ادامه خواهد داشت و به عقیده دمشق مقابله با تروریست ها از آتش بس ۳۰ روزه استثنا شده است.

نماینده سوریه تأکید کرد که دمشق اعلام کرده آتش بس ۳۰ روزه بر اساس قطعنامه شورای امنیت در سوریه شامل همه اراضی سوریه از جمله عفرین و مناطقی که سازمان ملل در آن حضور دارد می شود و در این قطعنامه ذکر شده است که اقدامات نظامی علیه داعش و جبهه النصره در چارچوب این آتش بس گنجانده نشده است پس این مسأله به این معناست که اقدام نظامی علیه تروریست ها ممنوع نیست.


شورای امنیت شنبه گذشته قطعنامه ای به منظور اعلام ۳۰ روز آتش بس در سوریه را تصویب کرد که با استقبال منطقه ای و بین المللی مواجه شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------