آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

روسیه: آمریکا به دنبال تقسیم سوریه است/هدف جدید ناتو ایجاد منطقه 'شنگن نظامی' است



اخبار,اخبار بین الملل,الکساندرفومین

معاون وزیر دفاع روسیه امروز (دوشنبه) گفت، ایالات متحده با وجود تعهدات در حفظ تمامیت ارضی و استقلال سوریه تلاش می‌کند تا این کشور را تقسیم کند.

 به گزارش ایسنا، الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه در گفت‌وگو با روزنامه "کراسنایا زوزدا" گفت: تمایلات آمریکایی‌ها کاملا مشخص است. آنها به دنبال تقسیم سوریه هستند در حالی که پیشتر قول داده بودند تا تمامیت ارضی و یکپارچگی این کشور را حفظ کنند. نیروهای تحت کنترل آمریکا با شبه‌نظامیان گروه تروریستی داعش همکاری می‌کنند و این اقدام بار دیگر تحت کنترل و هدایت آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد. واشنگتن از جدایی طلبان که از اقلیت‌های جامعه سوریه هستند، حمایت می‌کند. آنها با تشکیلات مسلح اقلیت‌های قومی شامل کردها این بازی را آغاز کرده‌اند. در حالی که می‌گویند به دنبال ایجاد یک منطقه امنیتی تحت کنترل این تشکیلات مسلحانه هستند که گفته شده تعدادشان ۴۰ هزار نفر است.

وی در ادامه مصاحبه خود گفت: اولویت جدید رهبری سیاسی - نظامی ناتو ارتقای یک زیرساخت لجستیکی و حمل و نقل در داخل اروپا و ایجاد منطقه "شنگن نظامی" است. این هدف برای استقرار سریع نیروهای نظامی در مرزهای روسیه انجام می‌گیرد.

این مقام مسؤول وزارت دفاع روسیه ادامه داد: در بخش‌های مختلفی از اروپا انبارهای تسلیحات، مهمات و منابع غذایی برای استقرار سریع نیروهای بیشتر و نیز هشت مرکز هماهنگ کننده برای استقرار نیروها در لهستان، رومانی، مجارستان، بلغارستان، اسلواکی، لیتوانی، ‌لتونی و استونی ایجاد شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------