افشای جزییاتی از زندگی خصوصی آقا و خانم ترامپ



اخبار,اخبار بین الملل,آقاوخانم ترامپ

واشنگتن پست در گزارشی از زندگی خصوصی ترامپ و همسرش در کاخ سفید از جزییات زندگی خصوصی آنها از جمله برنامه‌های جداگانه و اتاق‌های جداگانه آنها پرده برداشت.

به گزارش ایسنا،  روزنامه واشنگتن پست در گزارشی مفصل نوشت، برنامه‌های روزانه جداگانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش ملانیا با بیدار شدن این میلیاردر آمریکایی در حدود ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت محلی و تماشای اخبار تلویزیون و توئیت‌بازی شروع می‌شود.

به گفته دو دوست نزدیک خانواده ترامپ، بانوی اول آمریکا اندکی دیرتر در اتاق خواب شخصی خودش از خواب بر می‌خیزد. او سپس پسر ۱۲ ساله‌اش بارون را برای مدرسه آماده می‌کند و از همه مهمتر بررسی می‌کند که تکالیف بارون درون کوله‌ پشتی گذاشته شود.

در بحبوحه بوق و کرنای دولت ترامپ خصوصا جنجال‌های اخیر بر سر چگونگی پرداخت پول رئیس‌جمهوری آمریکا برای ساکت کردن استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن، ملانیا ترامپ زندگی منزوی‌ و آرام‌تری را در پیش گرفته و غالبا جدا از رئیس‌جمهوری آمریکا، پسرش را بزرگ می‌کند و جایی برای خودش درون یک مکان غیر متعارف کاخ سفید دست و پا کرده است.

همسر جوان ترامپ مستقیما به آن روابط خارج از عرفی که استورمی دنیلز و یک زن دیگر به نام کارن مک‌دوگال می‌گویند با شوهرش داشته‌اند، واکنش نداشته است. اما او به صورت جالب‌ توجهی یک وجهه مثبت و مستقل از رئیس‌جمهوری آمریکا به تصویر می‌کشد و برای امروز (دوشنبه) خواستار برگزاری یک کنفرانس خبری در باغ رز کاخ سفید شده است - تا همین چند ماه پیش چنین فعالیتی در انظار عمومی بعید به نظر می‌رسید.

استفانی گریشام، سخنگوی بانوی اول آمریکا می‌گوید: تمرکز او همواره روی کودکان بوده است و این ضیافت ناهار به معنای رسمی کردن نقشی است که او در سه تا هفت سال آینده ایفا خواهد کرد.

او گفت، بانوی اول آمریکا مابقی عمر ریاست جمهوری ترامپ را به مسائلی که کودکان امروز با آن مواجه هستند و سعادت آنها اختصاص خواهد داد. 

 در هفته‌های اخیر، ملانیا ترامپ در کانون توجهاتی قرار گرفته است که نسبت به سال‌های گذشته مهمتر بوده است و از جمله آنها می‌توان به شرکت در مراسم تدفین باربارا بوش، بانوی اول سابق آمریکا اشاره کرد.

ازدواج‌های سیاسی تمایل به پیچیدگی بیشتری نسبت به اکثریت پیوندها دارد، اما قابل توجه است که خانواده ترامپ تلاش بسیار کمی برای طراحی یک جبهه متحد دارند. هر چند که هر دو آنها از قدرت تصاویر بصری آگاه هستند، برخی از لحظات به یاد ماندنی آنها زننده است مثلا ملانیا دست خود را به سمت دیگری می‌برد تا دست رئیس‌جمهوری آمریکا به او نرسد و چندین و چند بار دوربین‌ها لحظاتی را ثبت کردند که او در مقابل قرار گرفتن دستش درون دست ترامپ مقاومت کرده است.

استفانی وینستون وولکوف، از دوستان قدیمی ملانیا می‌گوید: او شخص باوقار و خاص است و در حریم خصوصی به زندگی شخصی‌اش می‌رسد و این به هیچکسی ارتباط ندارد. آنها از آن زوج‌هایی نیستند که دست یکدیگر را بگیرند، همینطوری؛ او یک اروپایی جذاب است و قابل پیش‌بینی نیست.  

به گفته تعدادی از منابع مطلع از برنامه‌های این زوج، ترامپ‌ها گاهی حتی در اوقات فراغت هم جدا هستند. در تعطیلات مارالاگو و تعطیلات آخر هفته، رئیس‌جمهوری آمریکا با سیاستمداران، تجار و شخصیت‌های رسانه‌ای غذا می‌خورد و ملانیا گاهی با آنها نیست. به گفته چندین تن از مقام‌های کنونی و سابق،‌ رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش گاهی در کاخ سفید هم همراه یکدیگر غذا صرف نمی‌کنند.  یکی از دوستان قدیمی ترامپ افزود: آنها خیلی به ندرت و حتی می‌توان گفت به هیچ وجه با هم نیستند.

 با این حال فرد مطلع دیگری مدعی است که ملانیا و همسرش اوقاتی را با هم سپری می‌کنند. او با رد عناوین اخبارها درباره رسوایی جنسی ترامپ می‌گوید: به غیر از سفرهای انفرادی رئیس‌جمهوری آمریکا، این خانواده اغلب اوقات عصرها کنار هم هستند. ملانیا هم روی مادر بودنش متمرکز است. او روی این مساله متمرکز است که یک همسر باشد و روی نقشش به عنوان بانوی اول تمرکز دارد. همین. مابقی اینها جنجال است.

یک مقام دیگر ارشد در ساختمان اجرایی کاخ سفید درباره اینکه این زوج برنامه‌ها و اتاق خواب‌های جدا دارند، بدون اظهارنظر گفت اینها مسائل محرمانه است. ملانیا تعداد اندکی مصاحبه دارد و درباره اظهارنظر درباره این گزارش واشنگتن پست خودداری کرده است اما حین کمپین انتخاباتی به این روزنامه آمریکایی گفته بود که او و همسرش "بسیار مستقل" هستند و "ما به خودمان و یکدیگر فضا می‌دهیم."

با این وجود،‌ بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقدند که اگر ترامپ بخواهد در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز شود به حضور ملانیا ترامپ در کنارش نیاز دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------