ترامپ: فکر می‌کردم ریاست جمهوری ساده‌تر از کار سابقم است



وی با اشاره به محدودیت‌هایی که از همراهی محافظان برای او ایجاد شده تصریح کرد: اکنون در یک پیله کوچک زندگی می‌کنیم 

دونالد ترامپ از اشتیاقش به زندگی گذشته‌اش گفت و اظهار داشت که دلش برای رانندگی تنگ شده است.

 

ترامپ گفت که اکنون احساس می‌کند در یک پیله محبوس شده است. وی اذعان کرد نسبت به سختی شغل جدیدش (ریاست ایالات متحده آمریکا) آگاه نبوده است.

 

به گزارش عصرایران، دونالد ترامپ در پایان نخستین 100 روز ریاستش در دفتر خود در کاخ سفید با خبرنگاران خبرگزاری رویترز گفتگو کرد.

 

  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , ترامپ

 

وی در این گفتگو اظهار داشت: به زندگی گذشته‌ام عشق می‌ورزیدم. خیلی چیزها داشتم.. اکنون بیش از مشغله‌های سابقم کار دارم. فکر می‌کردم این کار [ریاست ایالات متحده] آسان‌تر است.

 

دونالد ترامپ پیش از رئیس جمهور شدن یک بازرگان ثروتمند بود. وی تا کنون سمت دولتی عالی‌ نداشته بود.

 

او در این گفتگو به خبرنگار رویترز نقشه‌ای از آمریکا نشان داد که در آن شهرهایی که بالاترین رای را به وی داده‌اند با رنگ قرمز مشخص شده‌اند و گفت: بفرمایید، می‌توایند این را بردارید. این آخرین نقشه بر اساس اعداد است. این [نتیجه] بسیار خوب به نظر می‌رسد. آیا چنین نیست؟ روشن است که رنگ قرمز ما را نمایندگی می‌کند.

 

ترامپ با اشاره به محدودیت‌هایی که از همراهی محافظان برای وی ایجاد شده است، تصریح کرد: اکنون در یک پیله کوچک زندگی می‌کنیم زیرا اکنون سیستم حفاظتی بزرگی وجود دارد که ما را از رفتن به هر جایی منع می‌کند.

 

رئیس ایالات متحده امریکا در حالی که اکنون یک خودروی لوکس برای جابجایی وی تخصیص یافته است گفت: من دوست دارم شخصا رانندگی کنم اما اکنون این مسئله برای من ممکن نیست.

 

ترامپ پیش از رئیس جمهور شدن در یک برج به نام خود فعالیت اقتصادی می‌کرد و از همه امکانات برخوردار بود. وضع معیشتی ترامپ پس از رئیس جمهور شدن تغییری نیافته است. وی حتی روابط سابق خود را تا کنون حفظ کرده است و به گفته نزدیکانش روزانه تماس‌های تلفنی زیادی را از دوستان خود دریافت می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------