آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

پوتین حملات لفظی به سفیر روسیه در آمریکا را دیوانگی نامید



   اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , روسیه

رئیس جمهور روسیه حملات لفظی و شایعات منتشر شده بر علیه سفیر این کشور در آمریکا را دیوانگی خواند و گفت وظیفه سفیر دیدار با مقامات مختلف است.

 به گزارش  مهر به نقل از اسپوتنیک «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه حملات لفظی به سفیر روسیه در آمریکا را دیوانگی نامید.  

 

 پوتین گفت حملات لفظی و اتهامات به «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه در آمریکا درست نیست و دیوانگی است. وظیفه سفیر برگزاری جلسات و توافقات با دیگر مقامات است.

 

پوتین گفت: مشخص نیست که چه افرادی چنین اطلاعاتی را گسترش می دهند. این یک فاجعه است. سفیر ما با کسی یا مقامی قرار ملاقات گذاشته است. پس سفیر باید چه کاری انجام دهد؟ شغل او این است، او به خاطر این کار حقوق می گیرد. او باید با مقامات دیدار و مذاکره داشته باشد. او برای این کار استخدام شده است.

 

وی افزود: این درست نیست که  یک سفیر را به خاطر حضور در یک جلسه یا ملاقات با کسی از کار بر کنار کنند. این شغل او است. او اکنون متهم شده که چرا با مقام خاصی ملاقات نموده است. خوب، شما کاملا دیوانه شده اید چرا که این یک رفتار دیپلماتیک است.

 

شایان ذکر است، مقامات آمریکایی پیش از این سفیر روسیه را به خاطر ملاقات هایش با برخی مقامات آمریکایی متهم به جاسوسی نمودند.

 

پیش از این نیز پوتین  در پاسخ به این اتهامات گفته بود شایعات منتشر شده در خصوص جاسوسی از دیدارهای سفیر روسیه در آمریکا، کذب و پوچ هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------