آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

دستکم 19 تن در انفجارهای امروز کابل کشته شدند



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,افغانستان

به گفته منابع خبری محلی دست کم 19نفر در جریان سه انفجارپی در پی که عصر امروز (شنبه) در یک مراسم خاکسپاری در کابل پایتخت افغانستان رخ داد، جان باختند.

 به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آوای افغانستان بر اساس اعلام وزارت بهداشت این کشور تاکنون کشته شدن ۱۹ تن در این انفجار تایید شده است .

 

این قربانیان در جریان سه انفجار پی در پی در محل یک گورستان در محله خیرخانه در کابل جان خود را از دست داده و یا مجروح شدند.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام امنیتی و یک شاهد عینی که در صحنه حضورداشتند در زمان انفجار، مراسم خاکسپاری پسر یک سناتور این کشور به نام سلیم آزادیار که روز جمعه در جریان کشاکش با پلیس افغنستان و شماری از تظاهر کنندگان در این شهر روی داد کشته شده بود ، در جریان بود.

 

ماموران امنیتی هم اکنون این منطقه را به محاصره درآورده و از نزدیک شدن مردم به آن جلوگیری می کنند.

 

به گزارش منابع خبری محلی در این مراسم عبدالله عبدالله رئیس اجرایی، صلاح الدین ربانی وزیر خارجه، فیضل الله زکی سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی و احمد ضیا مسعود نیز شرکت کرده بودند اما براساس گزارش ها به رئیس اجرایی و احمد ضیا مسعود آسیب نرسیده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------