آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

پوتین: هیلاری از مساله روسیه سوءاستفاده کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,پوتین

رئیس‌جمهوری روسیه از هیلاری کلینتون به خاطر مطرح کردن "اظهارات تندی" علیه روسیه حین کارزارهای انتخاباتی به شدت انتقاد کرد.

 به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در مصاحبه با الیور استون، کارگردان سرشناس آمریکایی گفت، هیلاری کلینتون به عنوان نامزد سابق حزب دموکرات آمریکا در انتخابات گذشته با مقایسه او با هیتلر از "مساله روسیه سوءاستفاده" کرده است. او گفت، هیلاری "روابط بین دولتی را قربانی دستاوردهای کوتاه مدت" کرد که ایده بدی بود.

 

پوتین سال گذشته پیش از انتخابات گفت، مردم آمریکا کسی را انتخاب خواهد کرد که لیاقت داشته باشد. او در یک سری مصاحبه‌ها فاش کرد که رونالد ریگان، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا را که هر روز ساعت شش عصر به خانه‌ می‌رفته تا با خانواده‌اش باشد، ستایش می‌کند.

 

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین گفت، در گذشته ایده‌هایی از فیدل کاسترو،‌ رهبر انقلابی کوبا گرفته است که چگونه از ترور جان سالم به در ببرد. مصاحبه‌های پوتین با الیور استون، کارگردان سرشناس آمریکایی بین تابستان ۲۰۱۵ و فوریه امسال گرفته شده که به حالت مستند از تلویزیون پخش خواهد شد.

 

 پوتین در این مستند تاکید کرد، ‌روسیه برای چندین دهه قربانی مداخله آمریکا در امورش بوده است. او آمریکا را به کمک به تروریست‌ها حین جنگ‌های چچن متهم کرد و همان را از اصلی‌ترین دلایل تیرگی روابط میان واشنگتن با کرملین دانست.

 

پوتین گفت،‌ اینکه کلینتون او را با هیتلر مقایسه کرده "مساله جدیدی برای ما نیست." او گفت: ما شخصا با این مساله آشنا هستیم. او زن بسیار فعالی است.

 

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین درباره ادوارد اسنودن، مقاطعه‌کار سابق ان‌اس‌ای گفت او "مرد شجاع و حتی بی‌پروا"یی است.

 

گفت‌وگوهای پوتین با الیور استون از دوشنبه آتی (۱۲ ژوئن) هر شب تا پنج‌شنبه آتی به مدت یک ساعت پخش می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------