استقبال آمریکا از تامین هزینه‌های مالی آژانس در نظارت بر اجرای برجام



   اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل  ,آمریکا

دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان های بین‌المللی در وین از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره روند اجرای تعهدات هسته‌ای ایران ذیل برجام استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی با انتشار بیانیه‌ای از گزارش فصلی آژانس در خصوص روند اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) استقبال کرد.

 

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی رسمی نمایندگی آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در متن این بیانیه آمده است: آمریکا از گزارش دوم ژوئن آژانس در خصوص راستی‌آزمایی و نظارت بر تعهدات هسته‌ای ایران طبق برنامه جامع اقدام مشترک و نقش آژانس در نظارت و راستی‌آزمایی پایبندی ایران به تعهدات هسته‌ای‌اش طبق این توافق استقبال می‌کند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ایران باید تمامی تعهدات خود ذیل برجام را به طور کامل و دقیق اجرا کند.

 

نمایندگی آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین هم‌چنین افزود: آمریکا از تعهدات مالی در قبال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تامین هزینه‌های نظارت و راستی‌آزمایی برجام حمایت و از آن استقبال می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ششمین گزارش خود از روند اجرای برجام بار دیگر تائید کرد که ایران به تمامی تعهدات هسته‌ای‌اش ذیل این توافق عمل می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------