آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

حمایت پوتین از طرح واگذاری زمین رایگان در روسیه



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , روسیه

ولادیمیر پوتین برنامه "توزیع رایگان یک هکتار" در سراسر این کشور را اقدامی صحیح خواند.

 به گزارش ایسنا از وستی، رئیس جمهور روسیه گفت: وسعت زمین‌های حاصل خیز در روسیه کافی است و از جمله بیش از 43 میلیون هکتار زمین زراعی وجود دارد که از آنها بطور مناسب استفاده نمی شود.

  

وی افزود: ذخایر زمین در روسیه بسیار بزرگ و عظیم است و باید این طرح ابتدا در همان خاور دور روسیه اجرا شود و سپس به دیگر مناطق تعمیق داده شود.

 

رئیس جمهور روسیه در عین حال خاطرنشان کرد: برنامه توزیع رایگان زمین باید به شکل ماهرانه و دقیقی اجرا شود تا دریافت کنندگان آن امکان فروش آن را نداشته باشند.

  

روسیه به عنوان پهناورترین کشور جهان تنها ۱۴۵ میلیون نفر جمعیت دارد و بسیاری از مناطق این کشور خالی از سکنه است. تاکنون ده‌ها طرح حمایتی برای جذب مهاجر و افزایش بهره وری از توان اقتصادی روسیه به اجرا در آمده، اما کمبود نیروی کار همچنان در این کشور محسوس است. براین اساس دولت روسیه طرحی را در دست اجرا دارد تا به شهروندان این کشور یک هکتار زمین رایگان جهت بهره برداری اقتصادی به طور رایگان واگذار کند و زمینه رونق اقتصادی و کسب و کار جدید را فراهم کند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------