مقاومت ترامپ در برابر درخواست‌ها برای تعیین نماینده مبارزه با یهودستیزی



 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,ترامپ

رییس‌جمهور آمریکا به طور قانونی باید یک نماینده ویژه برای نظارت و مبارزه با رویکردهای ضد یهودی تعیین کند اما به نظر می‌رسد به دلیل ضدیت ترامپ برای انتصاب این نماینده ویژه، ماه آینده این دفتر بدون کارمند باشد.

 به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه ایندیپندنت، اگر نماینده‌ای برای این دفتر انتخاب نشود در این صورت بعد از یکم ماه ژوئیه این دفتر به طور کامل بدون کارمند خواهد بود.

 

مقامات آمریکا هنوز در این باره پاسخی نداده‌اند اما باز هم اصرار می‌ورزند که آنها متعهد به مبارزه با تبعیض‌ها علیه یهودی‌ها هستند.

 

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا به طور قانونی باید یک نماینده ویژه برای نظارت و مبارزه علیه یهودستیزی انتخاب کند. این جایگاه در دوران ریاست جمهوری جورج دبیلیو بوش رییس‌جمهور پیشین آمریکا تعیین شده است.

 

در همین راستا برخی از اعضای کنگره چه جمهوری‌خواه و چه دموکرات از دولت ترامپ خواسته‌اند که جایگاه این دفتر را تقویت کند اما اوایل این ماه رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که نمایندگان ویژه چندان کار سازنده‌ای انجام نمی‌دهند و تنها انتخاب آنها باعث تضعیف تلاش‌ها برای مبارزه با یهودستیزی است.

 

پیش از ایجاد چنین دفتری در سال 2004، وزارت خارجه آمریکا مسئول تولید گزارش‌های سالانه درباره وضعیت حقوق بشر و آزادی مذهب بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------