آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

کره شمالی ترامپ را به هیتلر تشبیه کرد



   اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,ترامپ

یک رسانه دولتی کره شمالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به هیتلر و سیاست‌های دولت ترامپ مشهور به سیاست «اول آمریکا» را مشابه نازیسم دانست.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (سه شنبه) در مقاله‌ای نوشت: راهبرد دونالد ترامپ در قبال شبه جزیره کره که یک راهبرد دو ملتی است مبتنی بر سیاست‌های دیکتاتوری هیتلر است که مردم را از یکدیگر جدا ساخته و سرکوب را توجیه می‌کند و فضای ترس در حلقه‌های اطلاعاتی، رسانه‌ای، اجتماعی و سیاسی آمریکا به وجود می‌آورد.

 

در این مقاله آمده است: سیاست‌های ترامپ در قبال مهاجرت نیز فرقی با سیاست‌های نژادپرستانه فاشیسم نداشته و باعث لکه‌دار شدن تاریخ آمریکا می‌شود.

 

نویسنده این سرمقاله می‌گوید: از زمان ظهور سیاست "اول آمریکا" جهان هرگز یک روز آرام به چشم خود ندیده است. ایدئولوژی ارتجاعی رهبر آمریکا باعث تشویق به جنگ طلبی شده و هدفش زیر پا گذاشتن حاکمیت، زندگی و حق توسعه کشورهای دیگر به نفع آمریکا است.

 

خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: سیاست‌های اول آمریکا یک نسخه آمریکایی از نازیسم بوده که در قرن گذشته با بی رحمی و انحصار طلبی جهان را گرفتار کرد.

 

این سرمقاله از دولت آمریکا به دلیل "ایجاد نابودی، کشتار و بی ثباتی در خاورمیانه و تضعیف محیط زیست جهانی با عقب نشینی از توافق آب و هوایی پاریس" انتقاد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------