آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

واکنش کره شمالی به پهلوگرفتن زیردریایی آمریکا در سواحل کره جنوبی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

خبرگزاری رویترز روز سه شنبه گزارش داد: کره شمالی در واکنش به پهلوگرفتن زیر دریایی آمریکا در سواحل کره جنوبی به برگزاری مانور نظامی با گلوله های جنگی اقدام کرد.

 رویترز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: ارسال زیر دریایی آمریکا به کره جنوبی به واسطه نگرانی فزاینده از برنامه هسته ای وموشکی کره شمالی انجام شد.

 

کشتی هواپیما بر یواس اس میشیگان نیز پیشتر در سواحل کره جنوبی لنگر انداخته است. ارسال این کشتی پس از ملاقات نمایندگان امریکا ، ژاپن و کره جنوبی در توکیو برای پاسخگویی به تحریکات کره شمالی صورت گرفته است.

 

رویترز می افزاید: در هفته های اخیر، نگرانی در مورد احتمال آزمایش هسته ای و آزمایش موشک های دوربرد از سوی کره شمالی افزایش یافته است و پیش بینی می شود که پیونگ یانگ روز سه شنبه همزمان با سالروز تشکیل ارتش ازمایشات جدیدی موشکی انجام دهد.

 

عصرروز سه شنبه، ستاد مشترک ارتش کره شمالی در بیانیه ای گفت: ارتش این کشور در منطقه جنوبی سرگرم انجام مانور نظامی با گلوله های جنگی است.

 

از طرف دیگر، کره جنوبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ارتش کره جنوبی شرایط را رصد می کند و در آماده باش کامل است.

 

یونهاب، خبرگزاری کره جنوبی امروز گزارش داد که مانور نظامی احتمالا تحت رهبری کیم جونگ اون، رییس جمهوری کره شمالی انجام می شود.

 

پیونگیانگ در یک بیانیه شدید الحن به مناسبت 85 امین سالگرد تشکیل ارتش اعلام کرد: این کشور آماده است دوران باج خواهی آمریکا را از کره شمالی به واسطه داشتن سلاح اتمی خاتمه دهد.

 

دونالد ترامپ اعلام کرده است در صدد کاهش توان نظامی کره شمالی است که در حال حاضر قادر است آمریکا را مورد حمله اتمی قرار دهد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------