آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: روسیه خواهان پیروزیم در انتخابات نبود



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه با رد مجدد اتهام همکاری کارکنان ستاد انتخاباتی وی با روسیه برای اعمال نفوذ بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مدعی شد که مسکو، وی را به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، نمی خواسته است.

به گزارش ایرنا، ترامپ در حساب کاربری توییتر خود نوشت: به عبارت دیگر، روسیه در انتخابات 2016 مخالف ترامپ بود و چرا که نه، زیرا من خواستار ارتشی قوی و قیمت پایین نفت هستم. بگیر و ببند!

 

ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ به تبانی با روسیه برای پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و ارتباط با مسکو متهم شده است.

 

رئیس جمهوری آمریکا در توییت های دیگری در واکنش به رای نیاوردن طرح لغو بیمه درمانی اوباماکر در سنا، با تشبیه جمهوریخواهان به احمق ها، نوشت: اگر (آنان) رویکردشان را تغییر ندهند، دمکرات ها به آنها خواهند خندید.

 

ترامپ توییت کرد: جمهوریخواهان در سنا هرگز پیروز نخواهند شد، اگر همین حالا به سراغ (معیار) رای گیری با اکثریت 51 رای نروند. آنها شبیه احمق ها هستند و فقط وقت تلف می کنند.

 

وی در توییت دیگری نوشت: هشت دمکرات در مجموع بر سنای آمریکا تسلط دارند. بسیاری از لوایح خوب جمهوریخواهان همچون قانون کیت و بیمه درمانی کامل، هیچ گاه تصویب نخواهد شد.

 

قانون کیت به نام 'کاترین استینل' شهروند 32 ساله آمریکا نامگذاری شده که در سال 2015 به ضرب گلوله 'خوان فرانسیسکو لوپز سانچز' مهاجر غیرقانونی در سانفرانسیسکو کشته شد.

 

لوپز سانچز پنج بار از آمریکا اخراج شد و به طور غیرقانونی به این کشور بازگشت.

 

قتل استینل بحث های بسیاری در مورد لزوم تشدید نظارت های مرزی به راه انداخت.

 

ترامپ در توییت دیگری نوشت: سنای جمهوریخواه حالا باید از شر (معیار رای گیری با اکثریت) 60 رای خلاص شود. این مسئله، حزب جمهوریخواه را از بین می برد، به هشت دمکرات امکان تسلط بر کشور را می دهد. 200 لایحه در سنا مسکوت می ماند. مسخره است!

 

ترامپ توییت کرد: اگر دمکرات های سنا امکان پیدا می کردند، در دقیقه نخست به (معیار رای گیری) با حداکثر 51 رای رو می آوردند. آنها به جمهوریخواهان می خندند. وضعیت را تغییر دهید!

 

جمهوریخواهان سنا روز جمعه نتوانستند لایحه لغو اوباماکر را تصویب کنند. رای مخالف سوزان کولینز، لیزا مورکوسکی و جان مک کین سناتورهای جمهوریخواه به این لایحه، دلیل اصلی ناکامی آن بود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------