نتانیاهو خواستار عفو نظامی صهیونیست قاتل یک فلسطینی شد



   اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار عفو قاتل صهیونیست یک جوان مجروح فلسطینی شد که حدود یک سال پیش با تیر خلاص این نظامی به شهادت رسیده بود.

به گزارش مهر به نقل از رسانه صهیونیستی «هاآرتص»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز و تنها چند ساعت پس از اعلام حکم مضحک دادگاه تجدید نظر پرونده قتل یک جوان فلسطینی با نام «بشار مصالحه»، در اقدامی که نشان از خوی ددمنشانه این رژیم دارد؛ خواستار  عفو «الور آزاریا» (Elor Azaria) قاتل این جوان شد.

 

نخست‌ وزیر رژیم اشغالگر قدس درباره حکم دادگاه تجدید نظر گفت: نظر من درباره عفو «الور آزاریا» تغییری نکرده است. زمانی که این بحث مطرح شود، من نظر خود مبنی بر لزوم عفو او را به مقامات مربوطه اعلام می‌کنم.

 

پیش از این هم «آویگدو لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «نفتالی بنت» وزیر آموزش این رژیم، عفو این قاتل را درخواست کرده بودند.

 

رسانه صهیونستی مذکور در ادامه به نقل از «آویگدور لیبرمن» در این خصوص می افزاید: از خانواده «آزاریا»می‌خواهم دیگر درخواست تجدید نظر نکنند و فقط از رئیس ستاد مشترک ارتش درخواست عفو کنند. تردیدی ندارم که رئیس ستاد مشترک شرایط سختی را که او در آن قرار داشته و اینکه او سرباز برجسته ای بوده را در نظر می‌گیرد.

 

این در حالیست که رئیس ستاد مشترک و رئیس رژیم صهیونیستی می توانند وفق قوانین خودخوانده این رژیم مجعول، به عفو این قاتل مبادرت نمایند.

 

لازم به ذکر است، سال گذشته ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد این جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شده و روی زمین افتاده بود. سپس یک نظامی صهیونیست بالای سر او می آید و در عین حال نظامی دیگری با تشویق وی می گوید: به سرش تیر بزن، نترس.

 

سپس این نظامی صهیونیستی با خونسردی کامل و با شلیک به سر این جوان فلسطینی، وی را به شهادت می رساند.

 

این قاتل صهیونیست در حالی تنها به ۱۸ ماه حبس محکوم شده است که جرم پرتاب سنگ به نظامیان این رژیم ۳ سال حبس در نظر گرفته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------