آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

وزیر خارجه آلمان:تحریم های آمریکا علیه روسیه غیرقانونی است



   اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,زیگمار گابریل

وزیر خارجه آلمان با غیرقانونی و ناشایست خواندن تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو، هدف آمریکا از این کار را فروش گاز خود به اروپا و گرفتن بازار از دست روسیه دانست.

به گزارش مهر به نقل از تاس، وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه ابراز امیدورای کرد که دونالد ترامپ در نهایت لایحه تصویب تحریم های بیشتر علیه روسیه را امضا نکند.

 

بر اساس این گزارش، «زیگمار گابریل» گفت: ما خرسندیم که رئیس جمهور آمریکا هنوز تصمیم خود را در خصوص این لایحه نگرفته است. وی این امکان را دارد که در خصوص این تحریم ها با ما مشورت کند تا منافع اروپایی ها را هم (در محاسبات خود) به حساب آورد.

 

وی که این سخنان را در سفر خود به برلین مطرح می کرد با اشاره به وجود روابط بسیار نزدیک با همتای آمریکایی خود بار دیگر تصریح کرد که اروپایی ها امیدوارند آمریکا به ضرر منافع اروپا قدم برندارد.

 

وزیر خارجه آلمان همچنین دور جدید تحریم های ضد روسی تصویب شده توسط سنای آمریکا را غیرقانونی دانسته و این کار را به معنای بیرون راندن گاز روسیه از اروپا به منظور باز شدن جا برای بازار گاز آمریکا عنوان کرده و گفت: ما فکر می کنیم این کار بسیار ناشایست است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------