آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

دیپلمات سابق آمریکا در یمن در پرونده قاچاق جنسی مجرم شناخته شد



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,آمریکا

یک دیپلمات سابق آمریکایی که در سفارت یمن کار می‌کرد، مجددا در یک پرونده دیگر قاچاق جنسی یک خدمتکار و سوء استفاده از او به عنوان برده جنسی، مسوول شناخته شد.

به گزارش ایسنا، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که هیاتی در ایالت ویرجینیا بر سر این موضوع که "لیندا هاوارد" دیپلمات سابق آمریکا و همسرش، سال ۲۰۰۸ یک خدمتکار اتیوپیایی را به بردگی جنسی مجبور کرده‌اند، رای موافق داد و آنها را رسما متهم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، به هاوارد که وزارت امور خارجه آمریکا را در سال ۲۰۱۳ ترک کرد دستور داده شده تا مبلغ ۳ میلیون دلار به منظور آسیب‌های وارد شده به این خدمتکار که اکنون در ویرجینیا زندگی می‌کند و حدود ۳۰ سال دارد، بپردازد.

 

این دیپلمات سابق ادعاهای وارد شده را انکار کرده و می‌گوید طبق قانون قاچاق انسان که تا سال ۲۰۰۸ تصویب نشده بود، این خدمتکار نمی‌تواند ادعای خسارت کند. این خدمتکار اتیوپیایی در سال ۲۰۰۷ در یمن کار برای لیندا هاوارد را آغاز کرد. او گفت که روزانه دو بار توسط همسر متوفی این دیپلمات زن هدف تجاوز قرار می‌گرفت و لیندا هاوارد هم در این سوءرفتار جنسی همدست بوده است.

 

این زوج پنج سال پیش نیز در سال ۲۰۰۸، مسئول قاچاق یک خدمتکار اتیوپیایی دیگر شناخته شدند. آنها مجبور به پرداخت ۳.۳ میلیون دلار خسارت به این زن شدند. گرچه این زوج از ویرجینیا به استرالیا فرار کرده واین حکم را در استرالیا به چالش کشیدند، اما سرانجام در سال ۲۰۱۵ میان طرفین سازش صورت گرفت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------